Перейти к содержимому


Добро пожаловать на Украинский Опель Омега клуб


Войти 

Регистрация
Добро пожаловать в Украинский Омега Клуб,клуб поклонников автомобилей OPEL OMEGA!

Для того чтобы в полной мере использовать все возможности форума, Вам нужно зарегистрироваться, это не займет много времени. После регистрации Вы сможете :
  • Создавать новые темы ,отвечать пользователям,просматривать и скачивать фото
  • Подписываться на темы и разделы форума
  • Вы получите вашу собственную страницу профиля и сможете завести новых друзей
  • Отправлять личные сообщения другим пользователям.
Приятного вам общения на нашем форуме.
 

Фотография

Правильна робота лямбд, ДМРВ, тестування ОП-КОМом

лямбда

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 6

#1 Relliart

Relliart

    Новичок

  • Pip
  • Группа: Пользователи
    • Сообщений: 13
    • 0 благодарностей
    Регистрация: 19.01.16
  • Возраст:29
    • Имя:Іван
    • Страна: Country Flag
    • ГородKyiv
    • Авто:Opel Omega B 2.2 2000 Z22XE, механіка
    Репутация: 0
    Обычный

    Отправлено 08 Август 2017 - 11:11

    Всім доброго дня.

    Машина Z22XE, підтуплювала, на холодну взагалі не їхала. При цьому на газу їде граще і плавніше, ніж на бензині.

     

    Півроку тому проблема, що при нажатті сильно на педаль газу, переключалась на бензин і через це дико смикалась, аж здригалась вся машина в цей момент, ніби в щось в'їхала. Була крім всього іншого помилка ДПРВ (тестував педалями), вище 4500 оборотів не крутила. Проблему вирішив. Замовив з британії на ebay новий сіменс за 10 фунтів (+15 доставка), поставив, помилка пропала, переключення на бензин пропали. Але машина все одно не так добре набирає обороти, як при покупці. Отже, є інші проблеми, і ДПРВ просто їх посилював.

     

    Вчора придбав оп-ком, підключився, записав роботу машини з моменту заводки до опускання оборотів на позначку 840.

     

    звіряв покази з тими, які написані --> тут <-- 

    В мене відрізняються суттєво покази по ДМРВ (в мене 0.85...1 V, 15 кг/год), і лямбдах. Ще схоже, що датчик температури охолоджуючої рідини барахлить, показує занизьку температуру, але не впевнений поки.

     

    В мене перша лямбда міняє покази в діапазоні 80...800 мілівольт. А друга просто стабільно показує 2800 мілівольт. Після стирання помилок по другій лямбді зразу помилка 136 (висока напруга). Перед стиранням була ще якась помилка по першій лямбді.

     

    Напрошується рішення замінити обидві лямбди..? Я в цьому абсолютний новачок, тому маю купу питань до більш досвідчених

     

    1. Перше питання і основне, бо хочеться зрозуміти, як працюють всі ці датчики. Правильно я розумію, що обидві лямбди - це бінарні датчики і вони повинні перемикатись між значеннями 80 мВ і 4800 мВ? нижче 150 мВ- бідна суміш, більше 150 - багата?

    2. Перша лямбда стоїть між двигуном і каталізатором?

    3. Друга лямбда між двома каталізаторами?

    4. В газоутворенні беруть участь обидві лямбди?

    5. ДМРВ може показувати зависоку напругу через неправильну роботу лямбд?

    6. Є шанси почистити першу лямбду? Читав, що чистять перетворювачем ржавчини.

    7. Є шанс, що з другою лямбдою щось не так з проводкою, чи 100% треба міняти?

    8. Заміна тільки на оригінал? На які фірми можна міняти?

    Екзіст видає, що лямбди різні і мають такі номери:

    OEM Наименование детали 855358 ДАТЧИК, КИСЛОРОДНЫЙ, СО ЖГУТОМ ПРОВОДОВ, ПЕРЕДНЯЯ ВЫХЛОПНАЯ ТРУБА, 430 ММ ДЛИН. 855356 ДАТЧИК, КИСЛОРОДНЫЙ, КАТАЛИТИЧЕСКИЙ НЕЙТРАЛИЗАТОР, 770 ММ ДЛИН. (ПОЛОЖЕНИЕ 1)

    Сьогодні ще планую підключити опком, і записати роботу машини в такому режимі з відключеною ГБО: заводка, прогрівання, 5-10 хвилин їзди, 1-2 хвилини холостого ходу.

     

    Зарані дякую за будь-яку допомогу і поради.


    Сообщение отредактировал Relliart: 08 Август 2017 - 11:28

    • 0

    #2 Relliart

    Relliart

      Новичок

    • Автор темы
    • Pip
    • Группа: Пользователи
      • Сообщений: 13
      • 0 благодарностей
      Регистрация: 19.01.16
  • Возраст:29
    • Имя:Іван
    • Страна: Country Flag
    • ГородKyiv
    • Авто:Opel Omega B 2.2 2000 Z22XE, механіка
    Репутация: 0
    Обычный

    Отправлено 08 Август 2017 - 20:55

    В першому пості я тетсував машину не до кінця прогріту. Сьогодні ввечері проїхався хвилин 10, на повністю прогрітому автомобілі багато показників повернулось до норми.

     

    ДМРВ в межах 0,3 ... 0.8, 9кг/год. Температура охолоджуючої рідини 1.46 В, 90 градусів - теж норма.

     

    Ось графіки показів лямбд, побудував в excel:

    lambdas.PNG

     

    Там де довгі піки (20 ... 30 секунда, 60...70 сек.) - то я давав газу.

     

    Підкажіть, будь ласка, в мене лямбди в нормі чи повінні покази доходити до 5 вольт?

    Прикрепленные файлы

    • Прикрепленный файл  lambdas.PNG   71,74К   9 Количество загрузок:

    • 0

    #3 kvsz

    kvsz

      Авторитет

    • Группа: Модераторы
      • Сообщений: 1 146
      • 70 благодарностей
      Регистрация: 15.12.14
  • Возраст:38
    • Имя:Андрей
    • Страна: Country Flag
    • ГородКременчуг
    • Авто:Omega B универсальчичек 1998 X20DTH мех-5 Z147 ВІ9541СВ
      0675956429
    Репутация: 88
    Очень хороший

    Отправлено 08 Август 2017 - 21:14

    Relliart, что за двигатель?
    Добавь в профиль, чтоб понятнее было
    • 0
    Изображение
    Сколько мир не обойдешь -
    лучше тачки не найдешь!

    #4 Relliart

    Relliart

      Новичок

    • Автор темы
    • Pip
    • Группа: Пользователи
      • Сообщений: 13
      • 0 благодарностей
      Регистрация: 19.01.16
  • Возраст:29
    • Имя:Іван
    • Страна: Country Flag
    • ГородKyiv
    • Авто:Opel Omega B 2.2 2000 Z22XE, механіка
    Репутация: 0
    Обычный

    Отправлено 08 Август 2017 - 21:49

    Relliart, что за двигатель?
    Добавь в профиль, чтоб понятнее было

    додав в профіль. Але я в першому пості писав який двигун. Z22XE


    • 0

    #5 Relliart

    Relliart

      Новичок

    • Автор темы
    • Pip
    • Группа: Пользователи
      • Сообщений: 13
      • 0 благодарностей
      Регистрация: 19.01.16
  • Возраст:29
    • Имя:Іван
    • Страна: Country Flag
    • ГородKyiv
    • Авто:Opel Omega B 2.2 2000 Z22XE, механіка
    Репутация: 0
    Обычный

    Отправлено 10 Август 2017 - 14:23

    На OpelOmega B 2.2  z22xe титанові лямбди? Вичитав, що лямбда-зонди є двох типів: цирконієві і титанові. Титанові видають 0...5 вольт, цирконієві 0...1 вольт.

     

     

    З мого графіка видно, що друга лямбда дає такі ж піки як перша з запізненням мінімум 0.4 секунди. Що це може означати? Каталізатор забитий? Чи просто друга лямбда помирає?

     

    post-7965-0-66537700-1502218405.png


    • 0

    #6 Glorysl

    Glorysl

      Авторитет

    • PipPipPipPipPip
    • Группа: Пользователи
      • Сообщений: 1 223
      • 21 благодарностей
      Регистрация: 21.08.15
  • Возраст:Н/В
    • Имя:Виталий
    • Страна: Country Flag
    • ГородDonetsk
    • Авто:Opel Omega B 2001, 2,2 АКПП универсал, ГБО
    Репутация: 18
    Хороший

    Отправлено 04 Ноябрь 2020 - 21:30

    Так никто и не ответил влияет ли вторая лямбда на смесь...
    • 0

    #7 Ignat

    Ignat

      Пользователь

    • PipPip
    • Группа: Пользователи
      • Сообщений: 43
      • 1 благодарностей
      Регистрация: 21.02.12
  • Возраст:49
    • Имя:Сергей
    • Страна: Country Flag
    • ГородХарьков
    • Авто:ООБ 2000, Z22XE, МКПП
    Репутация: 0
    Обычный

    Отправлено 31 Август 2021 - 19:44

    Теме уже сто лет))

     

    ЛЗ2 не влияет.

    А ТС сравнивал абсолютно разные системы управления...


    • 0





    Количество пользователей, читающих эту тему: 0

    0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных